עבודה חדשה: זירוסנסט בנחלת בנימין \\ new piece: ZEROCENTS @ nahalat binyamin

סיבוב בנחלת בנימין, אמצע שבוע, 2:00 בלילה.
אני לא מצפה למצוא משהו בסמטאות.
אינטואיציה קוראת לי להסיט מבט , ואני מוצאת את עצמי מול עבודה מרהיבה.
פתאום שריקה נשמעת מאחורי, אני מסתובבת.
גבר. מכנסיים מופשלים. בינינו חומה נמוכה שאינה מסתירה יותר מידי. איבר מין מוחזק. משתין.
אני קופאת. מבט ננעל. מתנצלת. זזה לפינה שתחסום את מבוכתי.
אחלה לוקיישיין. אחלה עבודה. אחלה תצפית…

A walk at Nahalat Binyamin, an ordinary day, 2:00 AM.
I don’t expect to find something in the alleys.
Intuition calls me to look away, and I find myself facing a spectacular piece.
Suddenly a whistle sounded from behind, I turn around.
Man. Trousers rolled. A low wall between us that doesn’t hides too much. Penis is held. Peeing.
I freeze. Can’t stare away. Apologies. Move to a corner to hide my embarrassment.
Cool location. Cool work. Cool observation …

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

some useful links:

ZEROCENTS on ARTitect

Leave a Reply

